Nieuwsbrief:

DUCATI  750 SS - 1993

Garantie: Ja
38443 Km
Rood
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hele leuke Ducati 750 SS beleef het ducati tweecilinder geluid en het vermogen op deze lichte en heel makkelijk te rijden twee cilinder 
In goede staat , ook het onderhoud is helemaal up to date en hij is rijklaar voor de volgende liefhebber 
Opties en Accessoires:
Mooie en fijne Ducati 750 SS Supersport 
In zeer goede staat en onderhoud is bijgehouden
Deze motor is al lange tijd bij ons in onderhoud en is rijklaar 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion