Nieuwsbrief:

DUCATI  996 - 2000

36000 Km
Rood
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
ducati - 996
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met gereviseerde motor en geflowde cilinderkoppen. 
De motor is door een specialist opnieuw gespoten met zwarte stickers.
Nieuwe Power 6 banden en complete Barnett koppelingkit  t.w.v. 1000 euro.
Mono + biposto achterkant. Full Termignoni uitlaatsysteem.
Zeer veel nieuwe onderdelen o.a. orgineel nieuw mono buddyseat ,hendels, remblokken ,accu ,DID kettingset, ditributieriemen incl. alle spanners, alle filters, bougies ,kabels  enz. 


916, 998, 900, Supersport, Panigale, 888

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Carbon Termignoni uitlaten , Fabbri donker ruit, 6 plaats droge Barnett koppelingsysteem , Marchesini 5 spaak magnesium velgen met nieuwe Michelin  Power 6 banden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion