Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL V4 - 2024

Garantie: Ja
0 Km
BLACK
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Dare to be Bold
De Diavel V4 is gespierd, sportief, overdreven en elegant tegelijk, in staat om in elke context de aandacht te trekken, en verenigt schijnbaar uiteenlopende technische, dynamische en stilistische kenmerken, zoals die van sport nakeds en muscle cruisers.

De opwindende prestaties van de V4 Granturismo motor worden gecombineerd met een verrassende wendbaarheid en dynamiek voor een dergelijke motorfiets.

V4 Granturismo: de onbetwiste hoofdrolspeler
In de filosofie van de Diavel is de motor de spil waar alles om draait: prestaties, karakter en stijl. Daarom begonnen de Ducati ontwerpers met de V4 Granturismo, waardoor deze de ster van alle ontwerpelementen werd, met het mechaniek prominent in beeld als onderscheidend kenmerk.

Muscle-cruiser met supersport persoonlijkheid
Met een stalen brandstoftank met een geanimeerde, sculpturale vorm die doet denken aan Ducati supersportmotoren, is de staart licht, slank en scherp. De luchtinlaten vormen een brekend element in het zijaanzicht, die alle gespierde kracht overbrengen.

Karakter en uniekheid zitten in de details
Het LED-dagrijlicht aan de voorzijde heeft een dubbele C-vorm. Het achterlichtcluster bestaat uit een serie punt-LED's onder de staart, met een zeer origineel design dat de dubbele C van de DRL herhaalt en niet onverschillig kan laten.

LEES MEER
Verrassend licht
De Diavel V4 heeft een chassis met een monocoque frame en een enkelzijdige achterbrug, beide van aluminium, wat in combinatie met de lichtheid van de V4 Granturismo resulteert in een leeggewicht zonder brandstof van 223 kg, een besparing van meer dan 13 kg ten opzichte van de Diavel 1260 S.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion