Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 796 - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Wit
Vermogen:
57 kW
Teller:
37.800 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog een nette Ducati Hypermotard 796.

Stoere motorfiets super goed sturend en rijdend.

Geheel origineel uitgevoerd met de 2 originele sleutels code kaart en onderhoudsgeschiedenis. 

Motor fiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging ook financiering is op deze motorfiets mogelijk. 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, garantie, Handkappen, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion