Nieuwsbrief:

DUCATI  M 800 S I.E. - 2003

24499 Km
Geel
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
ducati - m-800-s-i.e.
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yellow Monster

Leuke Ducati Monster 800 injectie

Historie bekend

Recent door monteur ( oude eigenaar ) onderhoud gepleegd

O.a. Koppeling * Kettingset * Remmen * Olie * Filters * Kleppen

# Topkuip

# Seat cover

# Remus uitlaten

Staat netjes op zn banden

Dus klaar voor het grote avontuur

Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs. (nu 54 kw)

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Ducati
Bouwjaar: 2003
Cilinderinhoud: 803 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 24.000
Kleur: Geel
Afleverkosten/Garantie : € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
Seat cover , Sportuitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Draad" betekent: Afkorting voor schroefdraad. Aan motorfietsen is altijd heel wat afgesleuteld. Bij het in- en uit elkaar schroeven wil de schroefdraad van bouten, moeren en draadeinden wel eens beschadigen. Een inwendige schroefdraad kan met een helicoil worden vervangen. Uitwendige schroefdraden kunnen met draadvijlen of snijsets worden opgekalefaterd. Op Europese en Japanse motorfietsen wordt metrische schroefdraad aangetroffen. Amerikaanse machines worden met American Unified ScrewThread gemonteerd, waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen fijne spoed (winding) (UNF ) en grove spoed (coarse, UNC ) . Op Engelse motorfietsen worden weer andere varianten schroefdraad gebruikt: BSF ., British Standard Fine: een schroefdraad die zich qua grofheid bevindt tussen het eveneens Britse Cycle en Whitworth. Whitworth wordt door menig bezitter van een Engelse motorfiets vervloekt, omdat deze zeer fijne draad makkelijk te beschadigen is door scheef indraaien of te hard vastdraaien.
© 2000 - 2025 Motoroccasion