Nieuwsbrief:

DUCATI  M S4R - 2004

Garantie: Ja
18873 Km
Zwart
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
ducati - m-s4r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Nette monster s4r met weinig km gelopen.
Zeer compleet uitgevoerd.
Bij aflevering krijg de monster het benodigde onderhoud mee.
De Monster S4r heeft de volgende accessoires;

  • Termignoni uitlaten
  • Open koppeling
  • Carbon parts
Verduyn Ducati Specialist is jouw Ducati Service Point in de regio Rotterdam en omstreken. Met een gespecialiseerd en toegewijd team bieden wij zeer nette occasions aan. Daarnaast streven wij naar korte wachttijden en werken wij zorgvuldig aan jouw Ducati wanneer deze onderhoud nodig heeft. 

Proefrit maken?
Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in uitstekende staat zijn. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen. 

Wij berekenen geen afleverkosten. Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. 

La vostra Ducati, La nostra Cura! 
Jouw Ducati is onze zorg. 

(Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

Verduyn Ducati Specialist 
Hoofdweg 328
2908 LC Capelle a/d IJssel
010 – 820 98 97 
info@ducativerduyn.nl 

Openingstijden:
Maandag:    Gesloten
Dinsdag       8.30 - 17.30
Woensdag   8.30 - 17.30
Donderdag  8.30 - 17.30
Vrijdag         8.30 - 17.30
Zaterdag      8.30 - 16.30
Zondag        Gesloten

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan teksten en afbeelding.
 
Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verduyn Ducati Specialist
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Simplex" betekent: Enkelvoudig. Een simplex ketting is een ketting met één rij schakels. Simplexis tevens de benaming voor een trommelrem, met één centrale nok (remsleutel) die twee remschoe­nen bedient. De remcapaciteit van de simplex rem is matig omdat slechts een van de twee schoenen tegen de draairichting van de trommel in wordt geduwd (de oplopende schoen), ter­wijl de andere schoen (de lossende schoen) met de draairichting mee tegen de trommelwand wordt aangedrukt en daar­door beduidend minder wrijving produceert.
© 2000 - 2024 Motoroccasion