Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
Rood
Vermogen:
54 kW
Teller:
21.863 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Hadvatverwarming
- Korte kentekenplaathouder
- ABS
- Boordcomputer
- Alarmverlichting

Desmo beurt met riemen reeds uitgevoerd, onderhoudsboekjes aanwezig.
  • Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen. Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc. Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc. Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc. Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     

  • September Actie!

    Bij aankoop van een occasion

    - Gratis afleverbeurt.

    - 12 maanden garantie.

    - Eerste onderhoudsbeurt gratis.


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Board computer, Gearindicator, Onderhoudsboekje




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoLeo B.V.
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
045-2031039
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion