Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Koppel: 120 Nm
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

De Nieuwe Ducati Streetfighter V4 2025! Vanaf nu bij ons te bestellen

Streetfighter V4
De standaardversie, met volledig verstelbare 43 mm Showa BPF voorvork, Sachs schokdemper en stuurdemper, Y-vormige vijfspaaks velgen van aluminiumlegering en een loodaccu.

Ducati heeft, met als uitgangspunt haar eigen Panigale Superbike, een weergaloze Streetfighter neergezet. Geïnspireerd op de custom made Streetfighters die in eigen beheer ontworpen en gebouwd worden.
Een Ducati Panigale V4, ontdaan van de kuipen en met hoog, breed stuur. Het resultaat is de Streetfighter V4. Een sensationele motorfiets op de straat én op het circuit.
Een ongeëvenaarde naked die in de startblokken staat met geavanceerde technologie en een indrukwekkend design dat pure prestaties uitstraalt.

De Streetfighter V4 wordt aangedreven door een 1.103 cm3 Desmosedici Stradale motor.
Deze hoogtoerige krachtbron is direct afgeleid van de succesvolle V4 Ducati fabrieksracers in de MotoGP. De basisconfiguratie heeft dezelfde geometrie en afmetingen: 90° V4, 42° achterwaarts gekanteld. De cilinders hebben een boring van 81 mm, het maximum volgens de 4 cilinders reglementen van MotoGP en WSBK.
In deze configuratie levert de 90° V4 214 pk bij 13.500 TPM en 120 NM bij 11.250 TPM, een ongeëvenaard vermogensniveau in het naked segment, perfect in overeenstemming met het totale karakter van de Streetfighter V4.

Het vermogen en koppel kunnen worden verhoogd tot 220 pk (162 kW) en 130 Nm (13,2 kgm) door de volledige Ducati Performance-uitlaat van Akrapovi? te monteren, die ook het gewicht met 6 kg vermindert.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion