Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4S - 2021

Garantie: Ja
22351 Km
ROOD
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021
Garantie: div. opties mogelijk

Deze schitterende Ducati Streetfighter V4S is nu te bezichtigen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo!

De Streetfighter V4S heeft direct na zijn introductie de show gestolen en nieuwe prestatienormen neergezet in het segment van naked supersportmotoren. Zijn agressieve en minimalistische esthetiek, met een front dat geïnspireerd is op de legendarische Joker uit stripverhalen, heeft de harten van motorliefhebbers wereldwijd veroverd.

De natuurlijke evolutie van deze motorfietsfamilie heeft geresulteerd in een meesterwerk dat de grenzen van de "Fight Formula" nog verder verlegt. Belangrijke kenmerken zijn onder andere de kuiploze styling van de Panigale V4, een hoog en breed stuur, een opmerkelijk laag gewicht van 178 kg, een krachtige 208 pk Desmosedici Stradale motor, aerodynamische biplane vleugels en de nieuwste generatie geavanceerde elektronica.

Onze Ducati Streetfighter V4S is voorzien van:

- EvoTech korte kentekenplaathouder
- carbon tankcover
- Mono seat
- tankpad

Al sinds 1957 staat Moto Hippo synoniem voor kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van toonaangevende merken zoals Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Naast ons indrukwekkende aanbod van nieuwe motoren, hebben we bij Moto Hippo altijd meer dan 50 hoogwaardige occasions op voorraad. Onze gebruikte motoren worden zorgvuldig geselecteerd en garanderen daardoor uitstekende kwaliteit. Kies uit diverse garantiepakketten voor je occasion - vraag gerust naar de mogelijkheden. Bovendien bieden we de optie om je huidige motor in te ruilen. Ons toegewijde team staat altijd voor je klaar om je te adviseren.

Naast deze Ducati Streetfighter V4 bieden we ook het volgende:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion