Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4S - 2023

Garantie: Ja
5531 Km
Mat zwart
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
V4 S / Streetfighter V4S

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

De ultieme combinatie van agressieve styling, geavanceerde technologie en brute prestaties. Met zijn 208 pk, semi-actieve Öhlins-vering en ultralicht chassis is de Streetfighter V4 S klaar om elke bocht te domineren. Deze naked superbike levert pure sensatie op straat.

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Recent nieuwe banden

Onderscheidende opties:
- Open clutch cover
- Bar end spiegels
- Ducati carbon windscherm
- Tankpads
- CNC Remvloeistof pot
- CNC Koppelingvloeistof pot
- Ducati Remhendel
- Ducati koppelinghendel
- Ducati Handvaten
- Ducati sneltank
- Ducati kentekenhouder 
- Ducati Seat cover
- Ducati knipperlichten
- Riding Modes
- Power Modes
- Cornering ABS EVO
- Ducati Traction Control (DTC) EVO 2
- Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
- Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2
- Ducati Power Launch (DPL)
- Ducati Slide Control (DSC)
- Engine Brake Control (EBC) EVO 2
- Daytime Running Light (DRL)
- Ducati Electronic Suspension (DES) EVO
- Öhlins Smart EC 2.0 veringbesturing
- 16 desmodromisch bediende kleppen
- Vloeistofkoeling
- Elliptische gasklephuizen
- Ride-by-wire
- ‘twin pulse’ ontstekingsvolgorde
- Contra-roterende krukas
- Aluminium monocoque hoofdframe
- Aluminium buizen achterframe
- Öhlins NIX30 upside-down voorvork
- Öhlins stuurdemper
- Öhlins TTX36 monoschokdemper achter
- Enkelzijdige aluminium achterbrug
- Marchesini gesmeed lichtmetaal velgen
- Pirelli Diablo Rosso IV Corsa banden
- Brembo Stylema monobloc remklauwen
- 5 inch TFT kleurenscherm
- Quick adjustment stuurknoppen
- Volledige LED verlichting
- Automatische bandencalibratie
- Lithium -ion accu
 
Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Zonder aanbetaling is reserveren helaas niet mogelijk.
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion