Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
FANTIC XX250 2023
49 uur gelopen,
nieuwe zuiger,
slijtage delen nieuw
Motor verkeerd in top staat en is door ons geheel nagekeken.
Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op, Bel, whatsapp of bekijk onze motoren en service op de site en instagram.
- Bekijk onze site of sociale media voor meer details
Wij hebben meer dan 40 cross en Enduro motoren op voorraad,
Gebruikte motoren zijn enkel klanten motoren, dus wij kennen de motoren, deze motoren zijn geheel nagezien
Wij zijn de eerste Full Fantic dealer van Nederland!
Wij werken al sinds 2009 samen met Fantic Motor.
Grootste onderdelen voorraad van de Benelux!
Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op, Bel, whatsapp
Volg ons op Facebook, instagram, Tiktok en YouTube voor alle laatste nieuws en services!
Ook voor Fantic merchandise en gebruikte onderdelen bent u bij ons aan het juiste adres!
!!!TIP!!! WIJ HEBBEN OOK EEN AQAUBLAST SERVICE! ( MAAK JOUW ONDERDELEN WEER NIEUW)
Openingstijden:
maandag: Gesloten
dinsdag: 09:00–12:30 13:00–18:00
woensdag: 13:00–18:00 19:00–20:30
donderdag: 09:00–12:30 13:00–18:00
vrijdag: 09:00–12:30 13:00–18:00 19:00–20:30
zaterdag: 10:30–12:00
zondag: Gesloten
maandagGesloten
www.bewomotoren.nl
+31616681891
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Bewo Motoren, Revisie & Tuning staat garant voor hoge kwaliteit.
Werkend in een zeer steriele werkplaats, word er met veel passie gewerkt aan uw motor.
Vanuit Lichtenvoorde worden motoren klaargemaakt die door heel Europa worden ingezet van hobby tot WK niveau in veel verschillende wedstrijdsporten.
De showroom staat vol met nieuwe en gebruikte motoren, onderdelen en producten.
Neem vrijblijvend contact op, en of kom gerust langs voor een bak koffie waarbij alle mogelijkheden besproken kunnen worden.
+31616681891 World wide shipping possible.
| Lichtenvoorde, Gelderland |
| 06-16681891 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken