Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Blue Pearl / Vivid Black Two tone
Vermogen:
Teller:
45.307 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager: Harley-Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic uit 2013 met 45.307 km.

Een origineel Nederlandse motor (dus geen schade-import), afkomstig van de 3e eigenaar. Van 2016 t/m 2025 in bezit geweest van dezelfde eigenaar, die de motor keurig heeft onderhouden.

Prachtige Big Blue Pearl / Vivid Black two tone kleurstelling. Voorspatbord voorzien van een subtiele special paint, verder geheel originele motor. Flightcase is aanwezig inclusief alle originele toebehoren + origineel zadel, en kan indien gewenst gemonteerd worden. Momenteel in de “sportievere” opstelling met lager zadel

Voorzien van:
- Cruise control
- Radio/audio-installatie met luidsprekers voor + achter
- Tour-Pak topkoffer met passagiersrugsteun (flightcase los)
- Quartz klokken
- Highway steps
- ABS
- Dubbele schijfrem voor
- Alarm met afstandsbediening

Bij 44.371 km op 31-05-2025 is er nog een grote beurt uitgevoerd bij de Harley-Davidson specialist, met o.a.:
- Motorolie + filter vervangen
- Primaire olie ververst
- Transmissieolie ververst
- Remolie en koppelings vloeistof  vernieuwd
- Bougies vernieuwd 
- Accu vervangen
- Volledige veiligheids- en slijtagecheck uitgevoerd

103 Twin Cam motorblok met veel trekkracht en de Cruise Drive 6-versnellingsbak waarmee je op de snelweg ook nog eens ontspannen kunt rijden.

Rijklaar meeneemprijs: €14.249,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorJager Sneek & Driebergen
duiker 3
Sneek
Plan de route
06-46493554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion