Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLFB SOFTAIL - 2023

Garantie: Ja
1321 Km
HEIRLM RED FADE
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
harley-davidson - fat-boy-flfb-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2023

FLFBSANV FATBOY ANNIVERSARY

120 jarig bestaan van de Harley-Davidson motorcompany !
nummer 571 van 3000 exemplaren.

- Afneembaar windscherm
- Afneembare koffers
- Mustache valbeugel
- BTW verrekenbaar

Deze motor staat te koop namens klant, inruil beperkt mogelijk

Neem gerust contact op met één van onze verkopers Dex, Henk, Rico of Pascal.

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Wij hebben altijd een ruime voorraad nieuwe én occasion Harley-Davidson motoren.

Financieren is mogelijk.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 010-7900130
Of per Email : sales@harleydavidsonrotterdam.nl

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Openingstijden :
Maandag: Op afspraak open 09:00 tot 17:00 (Pascal 06 3896 3437).
Dinsdag: 09:00 tot 17:30
Woensdag: 09:00 tot 17:30
Donderdag: 09:00 tot 17:30
Vrijdag: 09:00 tot 17:30
Zaterdag: 08:30 tot 17:00
Zondag: Gesloten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion