Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LIVEWIRE - 2020

Garantie: Ja
3324 Km
ORANJE
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Deze Harley-Davidson Livewire is in originele staat.


Stap binnen bij Big-Rivers, dé officiële Harley-Davidson dealer in Heteren, waar klanttevredenheid, topkwaliteit en een onvergetelijke ervaring voorop staan. Ontdek ons uitgebreide assortiment nieuwe en gebruikte Harley-Davidson motoren, omarm een wereld van accessoires, onderdelen en Harley merchandise. Bij ons gaat het verder dan alleen een transactie; we streven ernaar om jouw verwachtingen te overtreffen. Ons deskundige team, met een schat aan ervaring in verkoop en service, staat klaar om jouw Harley-Davidson dromen werkelijkheid te maken.
Bij Big-Rivers gaan we altijd die extra mijl om jou de ultieme Harley-ervaring te bieden. We begrijpen dat het bezitten van een Harley meer is dan alleen een motor; het is een levensstijl, een gevoel van vrijheid. Dat gevoel willen we met jou delen en versterken.
Kom langs en ervaar het zelf. Voel de passie, zie de kwaliteit en ervaar de zorg die we besteden aan elke klant en elke motor. Bij Big-Rivers maken we van elke stap in jouw Harley-Davidson reis een memorabel avontuur. Jouw droommotor staat hier op jou te wachten. Bezoek ons vandaag nog en ontdek het verschil. Je vindt ons aan de Muskushouwsestraat 32, 6666 MC in Heteren!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion