Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXDLS - 2017

Garantie: Ja
23743 Km
BLACK
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS 110 SCREAMING EAGLE !!! 

Origineel Nederlands Geleverde Motor ( 5HD ! ) 

Zeer goed onderhouden ! Banden afgelopen jaar vervangen ( met groot onderhoud facturen aanwezig ) 


*- Keyless
*- Extra Keyfob
*- Custom Buddyseat  ( Origineel Harley Lowrider S Screaming Eagle optie ) 
*- Digitale brandstof meter Black
*- Tankdop Black

Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ?
BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze
motor naar wens af te leveren.


Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op
afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!


--
Met vriendelijke groet,

Roberto Lijkendijk
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
7903BJ Hoogeveen
www.robertomotoren.nl
info@robertomotoren.nl
0628435195



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion