Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING SPECIAL - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
ZWART
Vermogen:
84 kW
Teller:
18.127 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Zeer Mooie HArley-Davidson
Type : FLHR-S Road-King Special Baggerstyle
Bwj : 1-2019
Kmstand : 18127 km
Motor : 1868 cc 115 pk Milwaukee eight
6 versnellingen
Kleur : Zwart
Rinehart Uitlaten
Bagger Koffers 
Hoger Stuur
Valbeugel voor
21 Inch Voorwiel
Hak Teen Schakeling
Prijs : 22950.-

incl : Servicebeurt
3 Maanden Garantie

Typefouten voorbehouden
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion