Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROCKER C FXCWC - 2008

€ 14.950,- € 15.950,-
Garantie: Ja
17923 Km
Pacific Blue Pearl
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
harley-davidson - rocker-c-fxcwc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk:                   Harley-Davidson
Type:                   FXCWC / Rocker Custom
Bouwjaar:            2008
KM stand:           17923Km
Kleur:                   Pacific Blue Pearl
Cilinder inhoud:   1584 cc
Btw marge:           Marge
Garantie:              3 Maanden
  • Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Let op het betreft hier een consignatie motor.
    Motor word verkocht in opdracht van de klant.

    Inruil is beperkt mogelijk.

    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.

    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.


Opties en Accessoires:
Custom Achterspatbord.
Custom zadel.
T-Bar met geïntegreerde knipperlichten.
Kellermann 3-1 micro LED achter.
Harley-Davidson Belly pan chrome.
Vance & Hines Grenade uitlaten.
High Flow luchtfilter.
Harley-Davidson Split vision spiegels
Forward controls.
Chrome switchhousing.
Kenteken Side mount.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion