Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL STANDARD FXST - 1989

Garantie: Ja
25718 Km
Zwart / turquoise
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
harley-davidson - softail-standard-fxst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                  Harley-Davidson
Type:                  FXST / Softail standard
Bouwjaar:           1989
KM stand:           25718 Km
Kleur:                  Custom Paint
Cilinder inhoud:  1340 cc
Btw marge:         Marge
Garantie:            3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Custom paint set.
Billet remklauwen.
CV carburateur.
Corbin snake skin zadel.
Mini knipperlichten.
Chrome and rubber forward controls.
Chrome switchhousing.
Chrome achterbrug.
Chrome onderpoten.
10″ apehanger.
Evo 1 motorblok.
Valbeugel.
Highway steps.
extra verstralers.
Wide glide front end.
Chrome achter poelie.
Chrome belt cover.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion