Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C - 2004

Garantie: Ja
23792 Km
ZWART
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Veruit de meest gecustomiste Sportster 1200
Werkelijk alles is in chroom uitgevoerd ...Heel mooi
In opdracht voor klant verkopen wij dit pracht exemplaar

Ook zit er nog een windscherm en tassenset los bij


In verband met de zomervakantie is TT Motoren gesloten van maandag 4 tot en met zondag 17 augustus. Uw Marktplaatsberichten, mail en Whatsappberichten zullen daardoor pas vanaf 18 augustus worden gelezen en zo snel mogelijk worden beantwoord. Telefonisch zijn we in deze periode ook niet bereikbaar.

Wij wensen u een fijne zomer toe!


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion