Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON XL 883 N - 2016

Garantie: Ja
24276 Km
Denim Black
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
harley-davidson - sportster-iron-xl-883-n
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                 Harley-Davidson
Type:                 XL883N / Sportster Iron 883
Bouwjaar:          2016
KM stand:          24276 Km
Kleur:                 Denim zwart
Cilinder inhoud: 883 cc
Btw marge:        Marge
Garantie:            6 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
ABS.
Tank lift.
Screamin Eagle heavy breather.
Vance & Hines dempers.
Afneembare sissy bar.
Drag bar stuur.
Mustang zadel.
Toolrol.
Instelbare achtervering.
Koplamp gril.
3-1 achterlichten.
Bobine relocation kit.
Tayler bougie kabels.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion