Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX - 2016

Garantie: Ja
7600 Km
Zwart plus anthraciet
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
H.D. Sportster XL1200CX Roadster!
Vance & Hines "Upswept" 2-1 uitlaat.
Geborsteld roestvrij staal!
Met de hand T.I.G. gelast. t.w.v. 1490=
Lekker grondspeling!
Roland Sands Design luchtflter.
Upside-down vork.
Dubbel remschijven voor.
Zij-nummerbord bevestiginng, legal!
Garantie 12 maanden, geldig door heel Europa.
Interessante inruil eventueel mogelijk.
Snel en makkelijk financiering.
Ook een lease plan voor bedrijven, z.z.p.-ers.
Deze beauty in het echt willen zien/horen/kopen?
Gauw maar afspreken!
Bel/app/mail voor een afspraak!
Rob 0655857614
H.D. Occasionspecialist sinds 1981!
www.dream-cycles.com


This 2-1 Upsweep is another testimony to the capability of the craftsman responsible for this 2-1 system. It had to have a 'Works' finish and not be afraid to show its racing genes. It is therefore hand-TIG welded and made from high grade (ASTM A269) 304 stainless steel with a brushed finish and a megaphone muffler. Comes with a partial and functional heat shield only, there is nothing here that doesn't breath competition including the Vance & Hines badge. Enjoy the sound, performance and a color-scheme that only a true stainless system is able to provide. Compatible with both mid and forward controls.
 
Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dream Cycles
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion