Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX - 2020

Garantie: Ja
10191 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
harley-davidson - sportster-roadster-xl-1200-cx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 96 Nm
Afmetingen (LxBxH): 219 x 86 x 108 cm
Tankinhoud: 13 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Emissieklasse: Euro 4
Aantal eigenaren: 2
Garantie: 3 maanden
Leaseprijs: € 116 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Harley-Davidson 1200 Roadster. De sportiefste Sportster onder de Sportsters. Herkenbaar aan de dubbele remschijf en upside down voorvork. De accessoires en de uitlaten maken deze Roadster net wat eigenwijzer met bijbehorend geluid.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Optioneel: Grote onderhoudsbeurt tegen een meerprijs van € 345,=

U rijdt deze motor al vanaf: € 116,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 30,57 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 27 juli koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Axle nut covers, Chin spoiler, Cobra exhaust, Custom footpegs, Custom hand grips, Fuel tank lift, High flow aircleaner, LED headlamp, LED turn signals, Willie G derby cover




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion