Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 X / ABS - 2016

Garantie: Ja
25823 Km
Zwart Geel
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
honda - cb-500-x---abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat blijft het toch een topper deze CB 500 X van Honda.

Natuurlijk meer CC is meer vermogen maar ga er maar eens mee rijden hoe gemakkelijk alles gaat en nog lekker vlot ook.

Super goed rijdend en sturend niet te zwaar en nog een super betrouwbaar als een echte honda.

Motor is op topkoffer en drager na geheel origineel ook zit er een hoog scherm op maar ook de originele is erbij aanwezig. 

Motor is tevens geschikt voor het A2 35 KW rijbewijs

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Ook inruil of financiering is op deze motor mogelijk.

De koffie staat klaar.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Dual combined remsysteem, In hoogte verstelbare ruit, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion