Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda CB 650 F ABS (HRC)
Keurig, mooie staat.
Wel km gelopen maar keurig onderhouden ( Gaat nog lang mee)
Lakwerk keurig.
Niet te duur motorrijden? Deze motor nemen, oerbetrouwbaar
- We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11.4 : 1 |
Kleppen | 16 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 86 pk / 64 kW bij 11000 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal,diamant |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock schokdemper met instelbare veervoorspanning, veerweg 43,5 mm |
Remmen voor | 320 x 5.0 mm dubbele hydraulische schijf met tweezuiger remklauw, sintermetalen remblokken en ABS |
Remmen achter | 240 x 5.0 mm enkele hydraulische schijf met enkelzuiger remklauw, kunststofremblokken en ABS |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180/55-ZR17 |
Wielbasis | 1450 mm |
Lengte | 2110 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1120 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 208 kg |
Leverbare kleuren | Tricolore,geel,zwart,grijs |
Beschrijving | CB650F. Sterk in vorm en functie.
Blik op de weg en fun in het verschiet: de CB650F stelt alle wegen open. De enige voorwaarde is dat ze geasfalteerd zijn. Dan staat niets je in de weg om de stoere, wendbare allrounder eens goed de sporen te geven. Dat al die fun gepaard gaat met minimale gebruikskosten, maakt van de CB650F een absolute topper in de middenklasse.
Het kloppende hart van deze machine is een nieuw ontwikkelde viercilinder met een cilinderinhoud van 649 cc die inzake werking, toerenvriendelijkheid en efficiëntie zijn gelijke niet kent. Een vlotte zesversnellingsbak, dynamisch afgesteld rijwielgedeelte en veilige ABS-remmen zorgen er mee voor dat de slechts 208 kg zware machine perfect onder controle te houden is.
Design: uniek!
Opvallend en gespierd: de CB650F oogt als een moderne streetfighter. Met korte overhangen en een gedrongen, duikende vorm ziet hij eruit als een roofdier dat klaar is voor de sprong. De viercilinder komt volop tot zijn recht. Bovendien is dit een bijzonder mooie verschijning, want hij wordt nagenoeg uitsluitend gekoeld door inwendige leidingen in plaats van storende slangen. De imposante einddemper past perfect bij de strakke look van deze motorfiets.
Motor: pittig!
Presteert even goed als hij oogt: het nieuwe viercilinderblok van de CB650F brengt een sportieve 87 pk op de weg en presteert altijd even soepel over het hele toerenbereik. Naast een hamonieuze werking overtuigt deze krachtbron ook door zijn efficiëntie, die dankzij ultramoderne technologie zoals bv. PGM-FI injectie een rijbereik van meer dan 350 kilometer met een volle tank garandeert*.
* Honda-meetwaarden conform WMTC.
Rijwielgedeelte: wendbaar!
De CB650F overtuigt door zijn lichtvoetigheid - niet alleen omdat hij zo licht is maar ook omdat hij zo licht te besturen is. Beide zijn te danken aan het sportieve rijwielgedeelte, dat o.a. bestaat uit een aluminium swingarm, monoshock-vering en 41 mm telescoopvork. ABS-remmen garanderen een optimale vertraging zonder wielblokkering.
Cockpit: slim!
Overzichtelijk: de cockpit van de CB650F is mooi ingedeeld. Links zitten een digitale snelheidsmeter en toerenteller, rechts de brandstofmeter en klok alsook de nodige controlelampjes. Een Wave-contactsleutel, HISS-beveiliging (Honda Ignition Security System) en centraal opgestelde controlelampjes voor richtingaanwijzers en grootlicht ronden het instrumentarium af.
|
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
 | Coevorden, Drenthe |
 | 0524-524977 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken