Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 RR FIREBLADE C-ABS - 2012

Garantie: Ja
30700 Km
REPSOL
honda - cbr-1000-rr-fireblade-c-abs
honda - cbr-1000-rr-fireblade-c-abs
honda - cbr-1000-rr-fireblade-c-abs
honda - cbr-1000-rr-fireblade-c-abs
honda - cbr-1000-rr-fireblade-c-abs
honda - cbr-1000-rr-fireblade-c-abs
honda - cbr-1000-rr-fireblade-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda CBR1000RR ABS Fireblade 2012 Repsol 30.700Km
Mooie originele Repsol Fireblade voorzien van ABS 

Motor verkeert in keurige staat en is netjes onderhouden
Origineel NL motor - Geen import
Voorzien van nieuwe Dunlop banden, Kenteken ombouw
Seat cover in kleur, Duo zadel aanwezig


Showroomprijs 9.400 - inruil mogelijk -
Prijs bij geen inruil 9.150- incl. garantie !!

Voor vragen over dit product … Graag even bellen
Eén telefoontje geeft meer info dan vele E-mails
Op mail en biedingen wordt niet gereageerd !!

HUYBERS MOTOREN - Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Uw leverancier voor Yamaha, Suzuki, Kawasaki en Honda
Inkoop, verkoop en verhuur van mooie Japanse motoren !!
.
Nieuw voordeel en mooi gebruikt - Altijd 100 tot 150 stuks.
Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. Ook voor
Motorverhuur, Onderhoud, Reparatie, Service and Parts.
Ruime gesorteerd onderdelen magazijn met voordeel prijzen
Grote motorkleding OUTLET en motorhelmen aanbiedingen
.
Ook voor uw ACCU en MOTORBANDEN met actie voordeel
Absoluut NERGENS GOEDKOPER !! Zie onze website
Tas & Koffer systemen, Ketting set en Uitlaat voordeel !!
.
Dagje weg ? Weekendje er tussen uit ? Of lekkere vakantie?
Ook het adres voor het huren van een mooie motor !!
Naked-Sport, Custom-Cruiser, Adventure en Touring modellen
.
HUYBERS MOTOREN - Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Europalaan 91, 5481JD Schijndel Tel 073-5477770
Centraal in Brabant tussen Eindhoven-Den Bosch-Uden/Veghel
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huybers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion