Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 500 R ABS - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
WHITE/GROEN
Vermogen:
Teller:
14.841 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
honda - cbr-500-r-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

De Honda CBR500RA is een sportieve motorfiets met een 471cc parallel-twin motor, geschikt voor zowel beginners als ervaren rijders. Het staat bekend om zijn soepele vermogen, behendige rijeigenschappen en standaard ABS.

De CBR500RA is een populaire keuze vanwege zijn veelzijdigheid en sportieve karakter, geschikt voor zowel dagelijks woon-werkverkeer als plezierritten.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion