Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Rood
Vermogen:
70 kW
Teller:
19.340 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda CRF1000L Africa Twin DCT ABS – Compleet & verzorgd!
Deze prachtige Africa Twin DCT (2017) combineert betrouwbaarheid, comfort en avontuur in één. Afkomstig van de eerste eigenaar, dealer onderhouden en geleverd met een verse 20.000 km onderhoudsbeurt – inclusief alle vloeistoffen, filters en Brembo remblokken vernieuwd. Banden zijn nog ca. 80%, dus rijklaar voor vele kilometers!

Waarom deze Africa Twin een buitenkans is:

  • Bouwjaar 2017 – slechts 19.327 km
  • DCT-automaat – schakelen zonder koppeling
  • Originele Honda zijkoffers (zwart gecoate deksels)
  • Puig donker windscherm + extra helder windscherm
  • SW-Motech valbeugels voor optimale bescherming
  • SW-Motech mistlampen – beter zicht en extra veiligheid
  • TomTom Rider navigatiesysteem – direct klaar voor avontuur
  • Cobra kettingsmeersysteem – onderhoudsvriendelijk
  • Africatwin zijtasjes – handig en stijlvol
  • Carbon voorvorkpoten & carbon handkappen
  • Zwart gecoate onderplaat + hitteschild
  • Achterdrager + topkofferplaat (los meegeleverd)
  • Radiator protectors
  • ABS, rijmodi & adventure-ergonomie

Extra zekerheid & compleet geleverd:
Recent groot onderhoud uitgevoerd.

De Africa Twin-ervaring
Met zijn 1000cc paralleltwin, DCT-automaat en comfortabele rijhouding is de Africa Twin gemaakt voor avonturen zonder grenzen. Of je nu asfalt, gravel of offroad pakt – deze machine voelt zich overal thuis.

Waarom kiezen voor Maestro Motors?
Wij leveren enkel de meest unieke en complete motoren, altijd tegen de beste prijs. Zo weet u zeker dat u een motor koopt die direct rijklaar is en zich onderscheidt van de rest.

Belangrijk:
Dit betreft een consignatiemotor en wordt verkocht zonder garantie.

📞 Interesse? Bel of app direct – een Africa Twin DCT in deze staat en uitvoering is zelden te vinden!
 


  • Extra opties & accessoires
    Heb je specifieke wensen wat betreft opties of accessoires? Maestro Motors levert en monteert alle extra’s tegen inkoopprijs. Zo stel je jouw motor volledig naar wens samen, zonder onnodige meerkosten.

    Waarom kiezen voor Maestro Motors?
    - Meer dan 10 jaar ervaring in de motorbranche
    - Ontstaan uit passie voor motoren
    - RDW-erkend bedrijf
    - Altijd de meest complete en rijk uitgeruste motoren op voorraad
    - Financieringsmogelijkheden beschikbaar
    - Inruil van jouw huidige motor mogelijk
    - Géén afleverkosten
    - Tot 12 maanden garantie mogelijk
    1 maand gratis Allrisk-verzekerd rijden (onder de voorwaarden van Zelfverzekerdmotorrijden.nl)
    - Direct tenaamstellen en vrijwaren op locatie
    - Bezichtiging mogelijk in de avond en in het weekend (uitsluitend op afspraak)

    Over Maestro Motors
    Maestro Motors is een jonge en ambitieuze onderneming, ontstaan uit pure passie voor motoren. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een professionele handelsorganisatie die continu blijft groeien. Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van nieuwe en jong gebruikte motoren. Dankzij onze jarenlange ervaring en uitgebreide netwerk in de branche weten wij exact wat onze klanten zoeken.

    Kwaliteit en service staan bij ons centraal. Wij zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent. Daarom worden al onze motoren geleverd inclusief onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift en standaard voorzien van Maestro Garantie – altijd tegen de scherpste all-in prijs.

    Een bezichtiging is vrijwel altijd mogelijk op een door jou gewenst tijdstip, ook in de avonduren of in het weekend. Omdat wij uitsluitend op afspraak werken, adviseren wij je vooraf even contact met ons op te nemen om teleurstelling te voorkomen.

    Disclaimer
    Hoewel aan de informatie op deze website de grootst mogelijke zorg is besteed, kan Maestro Motors niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook. Is een specifieke optie voor jou belangrijk, vraag hier dan altijd expliciet naar.

     

  • Up to date blijven van onze voorraad:
    Website: www.maestromotors.nl
    Instagram: maestro-motors
    Facebook: Maestro Motors





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Maestro Motors
Kraaivenstraat 25-04
Tilburg
Plan de route
06-82885939
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion