Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
MAT IRIDIUM GRAY METALLIC (GRIJS METALLIC)
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij
Referentienummer: B113360

Nieuwprijs van deze motor is € 23.499.- excl. accessoires t.w.v. € 3.841.- bestaande uit: Alumimium Zijkoffers Easy Kit € 1.615.-, Aluminium Top Box 42ltr Easy Kit € 781.-, Kuipbeugel € 449.-, Motorbescherming € 244.-, Easy Kit LED Mistlampen € 530.- en Middenstandaard € 222.-. Totaal Nieuwprijs € 27.340.-, nu voor € 24.999.-. Voordeel € 2.341.-!!

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten van nieuwe motorfietsen zijn bij de prijs inbegrepen.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering, Bagster zadels, Akrapovic en Scorpion uitlaten.

= Bedrijfsinformatie =

2e Pinksterdag geopend van 10.00 tot 16.00 uur.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, DCT - Dual Clutch Transmission, Electronische vering, Gear-Indicator, Handkappen, Handvatverwarming, LED Knipperlichten, LED Verlichting, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion