Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 300 RALLY - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
EXTREME RED
Vermogen:
22 kW
Teller:
17.048 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De CRF300L is onze ultieme lichtgewicht machine met een tweevoudig karakter. Dezelfde kwaliteiten die 'm zo sterk maken offroad - slanke afmetingen, vinnige gashendelreactie, wendbaar stuurgedrag en soepele ophanging - maken deze motorfiets ook geweldig in het stadsverkeer.

Geniet van wendbaarheid en veelzijdig inzetbare prestaties en maak elke woon-werkrit een plezier. De CRF300 Rally is op maat gemaakt van meer avontuurlijke rijders en combineert offroadkwaliteiten met comfort voor lange afstanden.


De Motor is voorzien van 2 nieuwe banden!

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion