Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING ABS - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Rood Metallic
Vermogen:
Teller:
46.019 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda GL 1800 A Goldwing bouwjaar 2001 46019 ml.
In mooie staat met abs, cruise control, radio, rugsteun, armsteunen, bagagerek en onderhoudsgeschiedenis.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes

 
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.

Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Boordcomputer, Cruise control, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
Goes
Plan de route
0113-220426
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion