Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
.
Vermogen:
Teller:
26.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10054

De Honda NC 750 X DCT uit 2014 is een veelzijdige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke allroad motor, ontworpen voor zowel stadsverkeer als toertochten.
De DCT (Dual Clutch Transmission) uitvoering beschikt over een automatische versnellingsbak met twee rijmodi (Drive en Sport), maar biedt ook de mogelijkheid om handmatig te schakelen via knoppen op het stuur.


Belangrijkste kenmerken:

Motor: 745cc, paralleltwin, vloeistofgekoeld


Vermogen: ca. 54 pk (40,3 kW) bij 6250 tpm


Koppel: 68 Nm bij 4750 tpm


Transmissie: DCT (automaat en semi-handmatig)

Verbruik: Zeer zuinig, gemiddeld tussen 1 op 25 - 1 op 30


Tankinhoud: 14,1 liter


Rijpositie: Rechtop en comfortabel, geschikt voor lange ritten


Gewicht: Ca. 230 kg rijklaar
NC 750 X DCT met sportieve uitlaat en carbon handkappen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Urk
Het Scheer 11
Urk
Plan de route
06-27031554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion