Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S C-ABS - 2015

Garantie: Ja
35086 Km
Wit metallic
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Honda NC750S is al sinds de introductie in 2012 (toen nog als NC700S) steevast een populaire motorfiets. De redenen achter het succes zijn velerlei: een baanbrekend, koppelrijk, zuinig tweecilinder motorblok samen met een ontspannen, ruime rijpositie met breed stuur en comfortabel zadel, uitstekende ophanging en een uitgekiende adventure styling. Deze motor is voorzien van alle boekjes, windscherm, handvatverwarming en nieuwe banden. We leveren deze motor af All-In met afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Handvat verwarming, Instruktieboekje, Middenbok, Originele uitlaat, Stuurdempers, Verhoogde ruit, Windscherm, Deze motor is voorzien van alle boekjes, windscherm, handvatverwarming en nieuwe banden. We leveren deze motor af All-In met afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion