Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2021

12732 Km
Blauw
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en jonge Honda NC 750 X incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Leovince uitlaat demper (E-keur incl. DB killer)
  • Handvat verwarming
  • TomTom 12V aansluiting

Motor staat 35KW op kenteken, standaard dus geschikt voor het A2 rijbewijs!

De NC750 betreft het gefacelifte model, dus incl. instelbare mappings, traction control, gear indicator, showa voorvork en verstelbare remhendel!

Zeer nette Honda NC 750 X die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

ÉÉN MOTORFIETS VOOR ALLES

Zij die er eentje hebben houden van de NC750X Ze houden van de betrouwbaarheid en veiligheid. De hoogwaardige kwaliteit, de duurzame vormgeving, het comfort en de veelzijdigheid maken deze motorfiets perfect voor je dagelijkse woon-werkrit, maar ook voor een fijn weekendje weg. Innovatieve functies – zoals de ingebouwde opbergruimte – zijn absolute pluspunten, net als de karakteristieke motor, een tweecilinder die een aanzienlijk koppel levert en bijzonder efficiënt is in brandstofverbruik. Vele redenen dus om de NC750X lief te hebben. En nu hebben we hem nog beter gemaakt.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Honda
Model NC 750 X
Kleur Blauw
Segment Tour
Cilinderinhoud 745 cc
Kilometerstand 12.732 km
Bouwjaar 2021
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion