Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ROOD
Vermogen:
43 kW
Teller:
10.822 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024
Garantie: div. opties mogelijk

Deze schitterende Honda NC750X DCT moet nog binnen komen bij Moto Hippo! Rechtstreeks van de 1ste eigenaresse.

De Honda NC750X DCT is nog steeds één van de best verkopende motoren van Europa. Deze heerlijke tourmotor is voorzien van een fijne twee cilinder die heel efficient omspringt met brandstof.

Onze Honda NC750X DCT is voorzien van:

- ABS
- DCT

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden. Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Naast deze Honda NC750X DCT leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Hippo
Molenveld 7
Hippolytushoef
Plan de route
0227-591639
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion