Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X CROSSTOURER - 2013

Garantie: Ja
62058 Km
Rood
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop allrounder de VFR1200X Crosstourer c-abs

* Bj. 2013 , 8 jaar in bezit van vorige eigenaar en die heeft er goed opgepast
* 62.058km
* Watergekoelde Vier cilinder met injectie , smeuig motor karakter  129pk, goed beheersbaar
* Cardan eindaandrijving , dus onderhoudsarm , geen ketting gesmeer/spannen
* Motor rijdt , schakelt en remt OK , ziet er netjes uit , geen overmatige gebruikssporen  en geen roestellende
* ABS
* TC, traction control
* Middenbok
* Handkappen
* Valbeugel
* nieuwe aftermarket topkoffer
* Felle LED dagrij verlichting, keurig gemonteerd op de valbeugel
* Binnenspatbord achter , en voor spatbord verlenger
* a-band recent gemonteerd , voorband ook nog OK
* Remmenrij OK
* NU afleverbeurt , met oa verse motorolie en cardanolie
* Compleet met: reservesleutels , volledig afgestempeld onderhouds boekje en boordgereedsschap
* Prijs 6999€ , en inruil kan ook nog...
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion