Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 400 R - 1988

Bouwjaar:
1988
Kleur:
Rood-wit-blauw
Vermogen:
43 kW
Teller:
18.346 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer mooie VFR400R.

In 100% originele staat - staat er gewoon bij zoals in 1988 verkocht.
 

Nieuwe banden.

Volledige grote beurt gehad, incl. kleppen stellen.

 

Echt een hele mooie VFR400R met weinig km's.
 

  • Wij zijn gespecialiseerd in onderhoud en reparatie en dé plek voor motorliefhebbers, waar passie, techniek en deskundigheid samenkomen. Of je nu een doorgewinterde motorrijder bent of net begint aan je avontuur op twee wielen, ons team staat klaar om je te helpen. Wij begrijpen dat een motor niet zomaar een voertuig is, maar een verlengstuk van je persoonlijkheid en een bron van avontuur. Bij ons vind je niet alleen motoren en accessoires, maar ook een warme sfeer waar je je meteen thuis voelt.
    Kom langs, ontdek onze collectie en ervaar de liefde voor motoren zoals wij die voelen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!


Opties en Accessoires:
Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice Ossendrecht
Molenstraat 16
Ossendrecht
Plan de route
0164-674380
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gooseneck" betekent: Balhoofd dat zodanig is veranderd dat de voorvork meer onderuit/naar voren komt te staan. De balhoofdpijp wordt voor het frame uit gezet door een verlengstuk in de vorm van een ganzenek (gooseneck). Chopper-bouwers kiezen soms voor deze constructie. Door de hiermee gepaard gaande verlenging van de wielbasis, ontstaat een indirecte manier van sturen in bochten die niet iedereen als even prettig ervaart. Deze eigenschap wreekt zich het minst wanneer zoveel mogelijk lange rechte stukken worden afgelegd. Een gooseneck is ook de als een ganzenek gevormde bevestigingsstang tussen motor en zijspanbak. Gooseneck is tevens een bekende bocht in het circuit op het Isle of Man.
© 2000 - 2025 Motoroccasion