Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Honda VFR 800 VTECH. Fijne tour sportieve motorfiets voor diverse doeleinden. Verkoopprijs is inclusief afleveringsbeurt,10 dagen GRATIS ALL-RISK verzekering en 3 maanden garantie.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Watergekoelde 4-takt,16 kleppen DOHC 90° V4 |
Boring x slag | 72|48 |
Cilinder inhoud | 782 |
Comp. verhouding | 11,6 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische benzine-injectie PGM-FI |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 108,8|80|10.500 |
Max. koppel | 80|8.750 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 245 |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | qua veervoorspanning instelbare 43 mm telescopische voorvork, veerweg 109 mm |
Vering achter | Pro-Link schokdemper met instelbare veervoorspanning en instelbare uitgaande demping, 120 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 256 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.460 |
Lengte | 2.120 |
Breedte | 735 |
Hoogte | 1.195 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: NIMOTO, SUZUKI |
Jan Dokter Motors B.V.
Al meer dan 24 jaar het adres voor nieuwe en gebruikte motorfietsen van alle merken. Ook voor onderhoud, taxatie en reparatie staan wij voor alle merken klaar!
* Huur bij ons een Motor
* Wij kopen uw gebruikte Motor
* Haal & Breng service
* Onze schadeservice
* Winterstalling
* Handige links
| Ede, Gelderland |
| 0318-610081 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken