Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 VTEC ABS - 2005

Garantie: Nee
57703 Km
Zilver
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
honda - vfr-800-vtec-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Hele mooie  Honda VFR 800 ABS V-TEC


- Sportdempers 
- Topcase
- Getinte ruit 
 



  • Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas

    Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Outlet Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1925 - De eerste eencilinder was de 250cc-R 39 uit 1925. De BMW eencilinders, die volgens hetzelfde principe en dus ook met de (te) zware frames werden gebouwd, werden juist erg duur in verhouding met de concurrentie. De R 39 kende dan ook geen lange levensduur.
© 2000 - 2025 Motoroccasion