Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor stat in de vestiging Almere
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder V4 |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 782 cc |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder DOHC |
Brandstof toevoer | Electronische injectie PGM-FI |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 102 pk / 75 kW bij 10.000 tpm |
Max. koppel | 72.8 Nm bij 9500 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium twinspar |
Vering voor | 43 mm upside-down |
Vering achter | Pro link |
Remmen voor | 296 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 256 mm hydraulisch |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1464 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 799 mm |
Hoogte | 1243 mm |
Zithoogte | 816 mm |
Drooggewicht | 240 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Crossrunner moet volgens Honda het beste van twee segmenten combineren; de wendbaarheid en opwindende houding van een sportieve naked met de ontspannen rechtop zithouding en stoere uitstraling van een allroad. Honda claimt dat de Crossrunner mix meer dan dat is en dat de fiets een opwindende rijervaring bied zowel bij de dagelijkse korte (stads)tripjes alsmede lange afstanden.



 |
 |
Motorcentrum Deventer |
|
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
|
 |
0570-656006
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Shimmy" betekent: Slingerachtige beweging van de voorvork, waardoor de motorrijder de macht over het stuur kan verliezen. Een voorvork die niet al te versleten is en ook nog beschikt over een frictiedemper, is doorgaans verschoond van dergelijke nukken. Het probleem kwam veel voor bij oude springervorken van Harley-Davidson, waarbij de tolerantie tussen schommels en schommelbouten te groot was geworden. Een shimmy doet zich altijd in enige mate voor bij een motorfiets met zijspan, vooral als het stuur wordt losgelaten tijdens het rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI