Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 995,- p/mnd klik hier
2000, 97000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2000, 58200 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2008, 30721 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2009, 55000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.100,- p/mnd klik hier
2009, 27955 Mls
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2009, 29000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2009, 17192 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2010, 26 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.595,- p/mnd klik hier
2010, 23384 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.450,- € 3.750,- p/mnd klik hier
2010, 10000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2011, 35559 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 34368 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 2.795,- p/mnd klik hier
2013, 67431 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2013, 33524 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2014, 31927 Km
SUZUKI BURGMAN 400
SUZUKI BURGMAN 400
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2014, 27041 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2015, 27351 Km
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2015, 26409 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2015, 32000 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2015, 22225 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion