Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER - 2012

Garantie: Ja
68938 Km
Rood metallic
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda VFR 800 X  Crossrunner. Motorfiets heeft ABS, verwarmbare hanvatten, middenbok, versnellingsindicator, smoke getinte richtingaanwijzers,  verhoogd en licht getint windscherm, H.I.S.S. en een 3 delige kofferset. 

Motor met ontzettend fijne tour eigenschappen ; prettige zithouding en goede stuurkwaliteiten !!!!
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
3 delige kofferset, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Comfort windscherm, Getint windscherm, Handvat verwarming, Middenbok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion