Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C2 SHADOW ACE - 2010

€ 5.750,- € 6.750,-
Garantie: Ja
27832 Km
Zwart,chroom
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooi aangeklede Shadow 750 met o.a. dikke custom Cobra uitlaten, harley kuip, en ABS. 

Bouwjaar: 2010
Slechts 27 duizend km gelopen.
Sleutels: 2 stuks

Goed onderhouden motorfiets welke opstapklaar staat.

Prachtige Upgrades en Accesoires:
  • Stalen remleidingen 
  • Harley davidson kuip 
  • Verhoogd stuur
  • Smoke achterlicht
  • ABS
  • 2x 12V usb Aansluiting
  • Sp connect telefoonhouder 
  • Cobra uitlaten
  • Etc
Motorfiets verkeerd in goede conditie en ook de slijtagedelen zijn in orde.

Perfect afgesteld op de uitlaten middels powercommander. Loopt zeer mooi!
Kortom deze motorfiets staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs €5750.-
  • incl gratis tenaamstelling,
  • 1 maand gratis Verzekering

Inruil, graag!

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion