Nieuwsbrief:

HONDA  XL 600 V TRANSALP - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
.
Vermogen:
37 kW
Teller:
96.665 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - xl-600-v-transalp
honda - xl-600-v-transalp
honda - xl-600-v-transalp
honda - xl-600-v-transalp
honda - xl-600-v-transalp
honda - xl-600-v-transalp
honda - xl-600-v-transalp
honda - xl-600-v-transalp
honda - xl-600-v-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

= Bedrijfsinformatie =

Welkom op de verkopers pagina van Motorhandel Meijering. Ik, Sam Meijering ben al sinds 2018 actief in de Automotive branche in de breedste zin van het woord!
Met 6 jaar showroom ervaring en met verschillende merken zoals onder andere; Honda, Suzuki, Yamaha en BMW ben ik zeer bekend in de branche.
Van het technische tot het commerciële aspect!

De motoren die wij te koop aanbieden zijn doorgaans motoren waar ik zelf erg enthousiast van wordt! Wij staan voor transparante verkoop en wij verkopen graag een stukje beleving op twee wielen! Dit komt van uit een gedeelde passie voor mobiliteit, die al heel vroeg is ontstaan door mijn vader die mij op mijn vierde voor het eerst mee nam achterop de motor.

Naast de particuliere verkoop zijn wij ook actief in het exporteren van motorfietsen naar verschillende Europese landen.

En heeft u nog een stoffige motor in de schuur staan? Of een motor die u dagelijks gebruikt maar wilt verkopen of wilt inruilen? Wij kopen hem graag! Betalen en vrijwaren kan bij u op locatie. Vaak al binnen 2 dagen afgehandeld en opgehaald.

Tot snel bij ons in Loenersloot, op het terras of in het zo gezellige kantoor!
Opties en Accessoires:
Schijfremmen voor, Toerenteller, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhandel Meijering
Rijksstraatweg 248
Loenersloot
Plan de route
0628869997
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion