Nieuwsbrief:

HONDA  XL 650 V TRANSALP - 2000

Garantie: Ja
61255 Km
Zwart
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Betrouwbare en goed onderhouden Honda Transalp XL650V te koop!

Zeer betrouwbaar, zuinig en fijn-rijdend model die zojuist zijn onderhoud heeft gehad! Is dus klaar om er tegenaan te gaan en is uitermate geschikt als tourmotor, adventure motor (TET, reizen) of woon-werkverkeer motor/pekelfiets met zijn relatief lage gewicht en rechtop zittende houding.

Origineel Nederlandse motorfiets!

Inruil- en garantiemogelijkheden!

Kilometerstand: 61.255 km
Motorsegment: Toer / Allroad
Bouwjaar: 2000
Kleur: Zwart
Cilinderinhoud: 650 cc
Vermogen: 39 kW / 53 pk
Aantal cilinders: V-twin
Massa rijklaar: 218 kg
Modelnaam: RD10
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers

Staat en onderhoud:
De motor start, rijdt en remt erg goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Voorrem en achterrem gereviseerd en nieuwe remvloeistof
- Nieuwe achterremschijf
- Nieuwe remblokken voor + achter
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuw luchtfilter
- Nieuwe achterwiellagers
- Nieuwe achterband (Metzeler Tourance)
De voorband en kettingset zijn nog in goede staat. Optisch heeft hij alleen wat krassen op de zijkappen en zit er een barstje in de rechter zijkap, omdat de vorige eigenaar op beide kanten een keer met lage snelheid is omgevallen (zie foto's). Maar de motor is direct zonder zorgen klaar voor gebruik!

De motor is voorzien van de volgende opties:
- Topkofferrek (origineel Honda) met topkoffer
- Verhoogde donkere kuipruit
- Motorblok beschermkap (origineel Honda)
- Handkappen (origineel Honda)
- Kleinere knipperlichten achter
- HISS contactonderbreker diefstalbescherming (origineel Honda)

Aldus een technisch goed onderhouden, comfortabele en betrouwbare adventure motor die direct klaar is om zorgeloos de weg op te gaan! Ideaal voor reizen, tourritten en woon-werk verkeer/als pekelfiets!

Voor meer informatie kun je contact opnemen.

De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk

Trefwoorden: tourmotor, toermotor, allroad, adventure, XL650, DL650, DL1000, vstrom, strom, africa twin, varadero, toer, dominator, XL, NT, NX, NTV, XRV, XLV, XL1000
Opties en Accessoires:
Bagagerek, Donkere kuipruit, Handkappen, Motorblok beschermplaat, Topkoffer, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Haar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2024 Motoroccasion