Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Husqvarna TC 250 – 2024 – Nieuw
Te koop aangeboden: Husqvarna TC 250 modeljaar 2024. De motor is volledig nieuw en nog niet gereden. Klaar voor gebruik en direct leverbaar.
Specificaties
Bouwjaar 2024
250cc 2-takt
Elektrische start
WP XACT vering voor en achter
Lichtgewicht frame voor optimale handling
Nieuw Husqvarna design
De Husqvarna TC 250 is een uitstekende keuze voor zowel recreatief als competitief gebruik, met topklasse prestaties en duurzaamheid.
Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.
Neem contact met ons op!
Heb je vragen of intresse.
Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
Bellen: 06-30188051
Mailen: info@robbemotoren.nl
WhatsApp: 06-30188051
Bekijk al onze motoren op onze website!
Openingstijden van Robbe Motoren:
Maandag: 13:00 – 18:00
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 09:00 – 12:00
Donderdag: 15:00 – 20:00
Vrijdag: 10:00 – 20:00
Zaterdag: 09:00 – 12:00
Zondag: Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder tweetaktmotor |
Boring x slag | 66.4 mm x 66.4 mm |
Cilinder inhoud | 249 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | Meervoudige plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Magura |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 7 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatfame 25CrMo4-staal |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ø 48 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper met linksysteem |
Remmen voor | Brembo zwevende tweezuigerremklauw met schijf |
Remmen achter | Brembo zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.485 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 mm |
Drooggewicht | 95.8 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De TC 250 betekent de voortdurende ontwikkeling en een veilige toekomst van de historische 250 cm³-tweetakter in het Husqvarna-aanbod. Voorzien van de nieuwste snufjes in chassis- en motorontwerp, levert de lichte TC 250 ongeëvenaarde tweetaktprestaties met een wendbare hantering en een comfortabele ergonomie. |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, KAWASAKI, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
 |
Robbe Motoren |
|
Nijverheidsweg 3b
Giessenburg
Plan de route
|
 |
06-30188051
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken