Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
superdikke chieftain limited
volle editie met touch display met radio en navigatie.
valbeugel en floorboards
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Thunder Stroke™ 111 |
Boring x slag | 101|113 |
Cilinder inhoud | 1,811 |
Comp. verhouding | 9,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie gesloten lus/ 54mm boring |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 135|2,100 |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Tandwiel |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20,8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescoopvork 119mm |
Vering achter | Monoshock pneumatisch verstelbaar 114mm |
Remmen voor | Dubbele zwevende schijf, dubbel 4-zuiger remklauw 300 mm met ABS |
Remmen achter | Enkele zwevende schijf 2-zuiger 300mm met ABS |
Voorband | 90B19 73H |
Achterband | 60R16 80H |
Wielbasis | 1,668 |
Lengte | 2,571 |
Breedte | 1,000 |
Hoogte | 1,388 |
Zithoogte | 660 |
Drooggewicht | 370 |
Leverbare kleuren | Chieftain Black, Chieftain Red |
Beschrijving | Er is één voorop in elke groep, maak plaats voor de Indian Chieftain® Limited. Iedereen maakt ruimte voor deze imposante Indian met ingekort spatbord en 19” voorwiel. De vraag is nu; waar gaat de reis naartoe? |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Een stukje historie: HONDA in 1953 - Het jaar daarop, 1953, begon Honda met de productie van de 90cc viertakt éénylinder. Een nog betere en stijlvollere motorfiets dan de eerdere. Deze werd bekend als de Benly. Uit het Japans vertaald betekent dat iets als 'comfortabel'. Het J-Type Benly had een drietraps versnelling, produceerde 3,8 pk, had een stalen frame, achtervering bij het blok en een scharnierende achterbrug. Ook was het model voorzien van telescopische voorvering. Voor een lange tijd verkocht men over de duizend exemplaren per maand van dit model.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken