Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR CARBON - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
CARBON
Vermogen:
92 kW
Teller:
1.694 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
indian - ftr-carbon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De FTR R Carbon is het
topmodel van de FTR-serie. De FTR R
Carbon beschikt over alle genoemde
voorzieningen van de FTR S, maar
onderscheidt zich daarvan door de
carbon tankkappen, voorspatborden en
koplampbehuizing, volledig verstelbare
goudkleurige Öhlins-schokdempers voor
en een eveneens volledig verstelbare
goudkleurige piggyback-schokdemper
achter, een zwarte Akrapovic-uitlaat,
een premium zadel en een genummerde
badge op de console. Werkelijk een
plaatje! In deze Gelimiteerde
Uitvoering.
Opties en Accessoires:
1 Maand Gratis!! Alriskverz., ABS, Akrapovic Uitlaat, Cruiscontrol, Dealer Onderhouden, Div. Carbon Delen, Div.Financiering Mogelijkheden, Ex. Afleverbeurt Eur 200,-, Inruil Mogelijk, Lage Kmst!!!, Led Verlichting, Limited Edition, Motor is als nieuw!!, Onderhoudshistorie Aanwezig, Rijmodi Instelbaar, Touchscreen, Öhlins Geveerd




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
van Hoeijen Motoren
Klettersteeg 7-A
Achterveld
Plan de route
0342-453063
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion