De geheel nieuwe Eliminator 500 SE breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laag en comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meest benaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is een tijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “Just Ride”.
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.
Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor
Boring x slag
70|58.6
Cilinder inhoud
451
Comp. verhouding
11.3 : 1
Kleppen
DOHC, 8 kleppen
Brandstof toevoer
injectie: Ø 32 mm x 2
Ontsteking
Digitaal
Vermogen
45|33|6000
Max. koppel
43|6000
Koppeling
Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.438 (39/16)
Overbrenging
Gesloten ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
13
Topsnelheid
ABS
Frame
Trellis frame, hoogwaardig staal
Vering voor
41 mm telescopische voorvork
Vering achter
Dubbele schokabsorbers
Remmen voor
Enkele 310mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers
Remmen achter
Enkele 240mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers
Voorband
130/70-18M/C 63H
Achterband
150/80-16M/C 71H
Wielbasis
1,410
Lengte
2250
Breedte
785
Hoogte
1140
Zithoogte
735
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Metallic Matt Carbon Grey. / Flat Ebony
Beschrijving
De geheel nieuwe Eliminator 500 breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laagen comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meestbenaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is eentijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “JustRide”.
Kawasaki produceert een breed scala van high-performance Motorfietsen, ATV's, Mules en Jetski's®. Kawasaki Benelux is verantwoordelijk voor de distributie van deze producten en diensten in de Benelux. Voor meer informatie: www.kawasaki.nl
Wist u dat: In de motortaal "Edge" betekent: Going over the edge. Uitdrukking uit het Californische bikerslingo die wil zeggen dat een dusdanige snelheid wordt gekozen om een bocht in te gaan, liefst op een van de bergachtige wegen rond San Bernardino, dat de motorrijder uit de bocht vliegt, dan wel onderuit gaat. Hier is dus in letterlijke zin sprake van een edge, namelijk daar waar het wegdek ophoudt en het ravijn begint, maar ook in overdrachtelijke zin, waar het opzoeken van de uiterste limiet het overschrijden van die limiet met zich mee kan brengen. ‘Riding the ragged edge’ is rijden op het kantje van net niet vallen.