Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N - 2009

Garantie: Ja
35866 Km
Groen
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
kawasaki - er-6-n
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie orginele Kawasaki ER6 N ,uit 2009 met 35866 kilometer op de teller.
Onderhouds beurt is reeds uitgevoerd, dus dit jaar geen onderhouds kosten. 
Nieuwe kettingset. VR46! ( voor de kenners)
Optimate aansluiting.
Kostenloos teraamstellen / vrijwaring

Bezorgen van de motor is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. 
Bekijk ook eens bij mijn andere advertenties.
Bezichtiging op afspraak.

Inruil? Graag!
We houden onze voorraad graag op peil met mooie, nette en courante motoren, dus inruil behoort zeker tot de mogelijkheden. Stuur ons enkele foto's, wat informatie en een prijs die u in gedachten hebt toe en wie weet kunnen we het samen eens worden!

**NU Motorrijden, over twaalf maanden betalen**
Wij zijn een partner van NU Motorrijden, dit bedrijf verstrekt leningen om zo maandelijks af te kunnen lossen op aankopen bij ons aan de zaak. Deze leningen vraagt de klant aan via NU Motorrijden en op die manier wordt de betaling geregeld.

Met vriendelijke groet,
Steef Wolffgramm
Motor MetaaL Lelystad

Volg ons op Facebook Motor Metaal Lelystad.
Volg ons op Instragram Motor Metaal Lelystad.

Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

Telefoon nummer 06 41488250

Openingstijden:
Maandag    Tijdelijk gesloten
Dinsdag      Tijdelijk gesloten
Woensdag   09:00 - 17:00
Donderdag  09:00 - 19:30 ( s'avonds op afspraak).
Vrijdag         09:00 - 17:00
Zaterdag      09:00 - 16:00
Zondag        Gesloten.

www.motormetaal.nl
Info@motormetaal.nl
Tel: (+31)06 41488250
 
Opties en Accessoires:
Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion