Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Leuke Kawasaki ER6N in een frisse oranje kleur.
Deze 2 cilinder heeft verse vloeistoffen, nieuwe voorband en een Arrow sportdemper.
De korte kentekenplaathouder en bar-end spiegels maken het mooi af.
.
Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!
Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of (elektrische) scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters.
In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom!
Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.
Hebben we je interesse gewekt? Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.
Uiteraard is inruil mogelijk.
Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van toepassing*.
Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.
We zijn te vinden in Kolham.
Arnold's Motorshop
A. Plesmanlaan 11
9615 TJ Kolham
www.arnolds-motorshop.nl / info@arnolds-motorshop.nl
0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)
* tenzij nadrukkelijk anders aangegeven, check onze website!
Opties en Accessoires: Géén bijkomende kosten, Korte kentekenplaathouder, Onderhouds beurt, Sportuitlaat, Voorband, nieuw
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, viertakt Parallel Twin |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: Ø 38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 72.1 pk / 53 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 66 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische vork |
Vering achter | Excentrisch geplaatste schokdemper met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 300 mm "wave-type" remschijven met dubbele zuiger-remklauwen |
Remmen achter | 220 mm "wave-type" remschijf met enkele zuiger-remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR 17 M/C (69W) |
Wielbasis | 1405 mm |
Lengte | 2100 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1095 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 174 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Yellow, Ebony, Galaxy Silver Type 2 |
Beschrijving | Essential Riding

De scherp gesneden styling is niet het enige waarmee de ER-6n zich weet te onderscheiden van de rest. Hoewel de verfrissende persoonlijkheid glashelder is, presteert deze motor ook nog eens buitengewoon. Het diamantvormige buizenframe 'leest' je rijgedrag voor als een geweldig boek, terwijl de volledig nieuwe 649 cm³ parallel twin een overweldigend koppel levert. |
Wil jij geen dertien in een dozijn? Dan moet je bij Arnold's Motorshop zijn!
Voor alles over motoren, scooters, kleding, helmen, onderhoud, reparatie enz. ben je bij ons aan het juiste adres.
Wij zijn binnen onze openingstijden altijd telefonisch te bereiken. Per mail, Facebook, WhatsApp en Instagram zijn we dagelijks bereikbaar en reageren we binnen 24 uur. Dus ook in het weekend!
 |
Arnolds Motorshop |
|
A. Plesmanlaan 11
Kolham
Plan de route
|
 |
0598-371043
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken